tisdag 31 maj 2011

Studentsorg!

Hej !


Sommaren närmar sig och mycket händer när sommarkänslorna kommer.
Imorgon tar eleverna i åk tre här på Forshagaakademin farväl av oss och alla lärare. Den senaste tiden har varit full av känslor och sorg vilket har märkts tydligt både under och efter skoltid. Sorgligt att man skall behöva skiljas och att första året här på akademin har gått så fruktansvärt fort.


Fast å andra sidan så kommer det bli roligt att se sina vänner komma ut i branschen och möta dem där istället, ett steg som är väldigt stort och speciellt. Jag vill i alla fall oavsett vad alla treor kommer att göra efter studenten önska dem Lycka till!

Nästan lika sorgligt är det med alla andra på skolan. De allra flesta har långt till varandra där de håller hus under sommaren. Kompisar börjar redan fara hemåt för sommar lov, och sedan kommer man inte få träffa dem före i september !! HEMSKT!
Tänker närmast på min kära vän Markrus Teilus som åker redan nu på torsdag.
Jag kommer att sakna alla så oerhört mycket. Stämningen här är så magisk, och speciell, dessutom kommer man så nära varandra så det känns precis som i en familj. Sommaren kommer kännas jättelång eftersom man inte kommer träffa många av dem. Önskar redan nu en trevlig sommar till alla som jag inte kommer få träffa i sommar. Snyft !

Och så får jag sist med absolut inte minst önska alla ett riktigt skitfiske i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar