onsdag 20 april 2011

"Sista Droppen"

Hej!
Som första inlägg i bloggen tänkte jag visa min tacksamhet över alla projekt som pågår för att rädda våra vatten i landet. På sportfiskeakademin där jag studerar finns det många goda föredömmen som gjort projektarbeten som faktist har gett stora intryck i branschen.
Jag tänkte här betona ett projekt som pågår just nu och de projektet heter "Sista Droppen" och drivs av mina vänner i åk 2. Dom håller på att göra en film för att visa på hur fruktansvärd vattenkraften är ur miljösynpunkt och de skall också få fram i filmen vilka åtgärder som kan göras i vatten som redan är utbyggda.
Jag är imponerad över deras stora uppoffringar de gör för att göra en så bra film som möjligt. och vi hoppas på bästa möjliga resultat.
Lycka till i fortsättningen säger jag till Marcus Olofsson, Markus Teilus och Niklas Eklo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar