fredag 22 april 2011

Drömmer mig bort till den kommande sommaren och funderar hur jag skall göra för bästa resultat!

Idag vaknar jag och ligger kvar i sängen där jag drömmer mig bort fram till sommaren och den efterlängtade APU:n som jag och Isak Borgenvall skall göra i sjön Sommen i östergötland. Vi skall fiska i sjön och dokumentera mycket, vilket sedan skall bli material till en broshyr som sedan skall verka som fiskeguide över sjön.
Funderar över vilka delar man skall testa och vilka metoder som skall få ta mest tid. Kanske någon har några tips att ge? Isåfall så är det bara att höra av sig till mig! :)

Nej nu kanske det börjar bli dags att göra något av dagen istället för att ligga här och dra sig, skall man ta en tur på sjön kanske? :)

Ha nu en BRA dag allihopa så hörs vi snart igen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar