torsdag 21 april 2011

Sista dagen på akademin före LOV :)

Hej!

Igår stod kastteknik som enda lektion på schemat, det var Cornelis som försökte träna oss inför höstens fjällresa. där blev vi även filmade av elever från Karlstad som skall göra en reklamfilm om skolan.


Idag så kommer jag till skolan full-lastad med fiskesaker. I eftermidag far jag söder ut till mina hemtrakter utanför Ulricehamn och i Jönköping där det kommer att bli en del fiske under nästa veckas ledighet. På fiske shemat står framför allt annat Gäddmete i västrabysjön med min kära fiskekompis Albin Johansson, något som jag ser fram emot mycket.
Det kommer också att bli jerkfiske efter gädda i Åsundens (Ulricehamn) södra delar med kusinen min.
Det skall bli skönt att komma hem och hälsa på familjen ett tag och ladda batterierna tills man kommer hit till skolan igen.

Bilden är en fin gädda som togs på isen nu i våras :)

Ha nu en bra dag Allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar