torsdag 2 februari 2012

Gipsad arm, inget hinder!

Hej!

Ja i måndags så hände det. Jag lyckades att spräcka min högertumme! Detta skedde i samband med boxersize under en idrottslektion. Något som till en början gjorde väldigt ont, men sedan minskade värken något så jag fortsatte att boxas lektionen ut vilket jag tydligen inte borde gjort. dagen slutade först efter fyra timmar inne på centralsjukhuset i Karlstad och en gipsad arm som jag ska ha i minst tre veckor.
Jag kan inte greppa något med min högerhand. Kul att man är högerhänt också!

Men det skall inte få sätta stop för någonting! I helgen siktar vi på att spela in fiskefilm åt unga sportfiskare om temperaturerna tillåter och på onsdag åker vi i fiskeföreningen till Norge för att fiska stor-röding veckan ut. Något som skall bli grymt skoj och lite extra spännande med en gipsad arm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar